verhuisd, vakantie en vriendje.

Tumblr_m95ruhq1xq1rqav6ko1_500_large

Lang geleden dat ik een artikeltje schreef, maar hier komt dan toch weer even een update. Er is in die weken dat ik niets heb gepost een heleboel gebeurd. Nog steeds heb ik mijn vriendje en ik ben nog steeds heel erg blij met hem, de vakantie is bijna voorbij en ik ben verhuisd! Dit allemaal heel kort samengevat, wil je details horen, of de samenvatting wat langer zien, klik dan verder!

Augustus begon voor mij met verhuizen, we zouden 1 augustus de sleutel krijgen en we zouden dan meteen beginnen met de houten vloer gaan schuren en opnieuw lakken. De 2 dagen daarna mochten we er niet komen, maar daarna hebben we vooral geverfd (mijn vader) en hebben mijn moeder en ik thuis nog wat dozen volgepakt en schoongemaakt, ik was erg veel bij mijn vriend, dus ik moet eerlijk bekennen dat ik niet verdomd veel heb gedaan. De dag dat alle grote spullen overgingen hebben mijn beste vriendinnetje en ik geholpen met de kleine dingetjes en geholpen bij het pauze houden. Helaas moesten we een week doen zonder internet en televisie, dat was gelukkig niet een hele grote ramp, omdat ik dus veel met mijn vriend was en die dingen dan helemaal niet mis, ik heb natuurlijk ook internet op mijn mobiel dus zo af en toe zat ik op twitter. Verder mistte ik het internet alleen als ik in bed lag, want dan zat ik altijd nog even op twitter, facebook, instagram en nog meer social media stuff.

Vandaag heb ik een maandje verkering met mijn vriend, maar het voelt veel korter kwa gezelligheid, kwa snelheid, maar als ik naar mijn gevoel kijk, lijkt het alsof ik hem al jaren ken en alsof we al een jaar verkering hebben. Het voelt gewoon heel erg goed met hem, ik kan met hem lachen, ik kan met hem huilen, ik kan het goed vinden met zijn broer en vader (zijn moeder en stieffamilie leer ik van de week pas kennen). Het voelt gewoon heel erg goed, daar ben ik echt heel blij mee, ik wil dit gevoel gewoon niet meer kwijt.

De vakantie is alweer bijna voorbij, helaas. Volgende week heb ik een introducie dag en dan nog 2 dagen, vanaf 3/4 september moet ik echt naar school, echt totaal geen zin in, geef mij nog maar vakantie en mijn vriend <3

Een positief artikeltje, maar ik kan de laatste tijd eigenlijk alleen nog maar hierover praten, over verhuizen en mijn vriend. Ik zal daarom nu maar stoppen met dit artikeltje, ik zou namelijk nog uren door kunnen praten, maar dat is niet leuk voor jullie!

Nog een fijne dag!

Liefs,

Dit bericht werd geplaatst in personal en getagged met , , , . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

