Gelukkig.

Ayiqfaeccaav5ly_large

Gelukkig zijn, dat is wat ik iedereen nu toewens, en wat ik zelf, op het moment, helemaal ben. Ik ga niet veel uitleg geven, maar ik wil dit wel even met jullie delen.

Ik heb een vriend, nog niet heel erg lang, maar zo voelt het wel. Het voelt alsof ik hem al jaren ken. Een paar jaar geleden, toen ik nog dom en totaal niet wijs was, vond ik hem niet zo aardig, maar ik kon hem niet, ik hoorde alleen een paar verhalen. Maar nu ik wijs ben weet ik hoe hij is.

Hij is de jongen die mij gelukkig maakt, voor nu, en ik hoop voor nog heel lang.

217891_478354658841261_252511612_n_large

Ik heb een paar maanden tegen mijzelf gezegd dat ik even helemaal niet meer verliefd wilde zijn, geen jongen waar je van houd en waar je je leven mee wilt delen. Ik wilde vooral genieten van al het leuks om me heen, van mijn vriendinnen, van het verhuizen, het leren van het kappersvak. Ik wilde werken aan mijzelf, aan de hoofdpijn die ik nog steeds elke dag heb. Ik zag de jongens gewoon even helemaal niet zitten, het gevoel wel, maar de jongens niet. Tot hij in mijn leven kwam.

Tumblr_m756h6ctwk1rnucako1_500_large_large

Maar nu ik die jongen gevonden heb, wil ik al deze dingen met hem delen, ik wil hem mijn leven laten zien, ik wil zijn leven zien, ik wil bij hem zijn en hem knuffelen. Ik wil samen met hem van alles genieten, ik wil met hem praten, ik wil met hem lachen en ook huilen. Al ken ik hem nog niet heel lang, in mijn hart zit het goed. Hij is niet perfect, ik ben niet perfect. Maar hij laat mij perfect voelen, en ik vind dat wij samen perfect zijn.

Tumblr_m73bd1twsc1rb0dvvo1_500_large

Al gaat het allemaal echt heel snel, het voelt heel erg goed. Ik kan heel open met hem praten, voel me gelukkig als hij er is. We doen het rustig aan, gewoon een beetje knuffelen en kusjes geven is voor ons genoeg. De rest komt later wel, wanneer we er samen aan toe zijn, wanneer we het beide willen. Hij respecteert mij en ik respecteer hem.

Couple_silhouette_sunset_kiss_romantic_love_sunset_girl_boy-6fcce4881ce35ef1dd767783f7fc398a_h_large_large

Ik kan nog wel een heleboel woorden gaat typen over hem, over ons, over hoe gelukkig ik ben. Maar dat doe ik niet. Ik wilde dit delen met jullie, ik wil laten zien dat het goed met mij gaat.

Als hij komt doe ik van te voren altijd even mijn ogen dicht, anders houd ik het niet de hele tijd vol, hoofdpijn neemt mij dan over en ik wil dat niet. Ik wil dat ik bij hem ben en niet die vervelende hoofdpijn.
Ik heb al tranen gelaten bij hem, omdat ik gewoon zo blij ben.

Ik hoop dat jullie deze gevoel ook allemaal gaan meemaken, of dat je het al meemaakt. Het leven kan verschrikkelijk leuk zijn!

Lieve lezers, geniet van de vakantie en alle mensen om je heen!

Dit bericht werd geplaatst in personal. Bookmark de permalink .

Een reactie op Gelukkig.

  1. Jolien zegt:

    Wat een ontzettend lieve post is dit! Ik wens jullie alle geluk toe samen!

Geef een reactie

