Wat gaat er met mijn blog gebeuren.

Foto, long time ago.

Het is vakantie, ik dacht, voordat ik vakantie had, dat ik tijd zat had om te bloggen, elke dag een artikel online, dat is wat ik graag wilde. Maar hier zijn we dan, af en toe een artikeltje. Ik had een filmpje gemaakt, maar de video bewerkingsprogramma’s die ik heb doen niet gezellig mee, dus dan maar in een artikeltje.

Begrijp me, al eerste, niet verkeerd. Ik vind bloggen heel leuk, maar mijn zin is er niet. Zin om op de computer te gaan en foto’s voor bij het artikel te zoeken, mijn hersenspinsels zijn soms ook ver te zoeken. Ik vind het leuk, maar niet voor elke dag.

Dus, niet elke dag meer een artikeltje maar af en toe. Verder blijft het wel een beetje zoals nu. Vooral persoonlijk maar soms ook iets anders er tussendoor. Filmpjes maken vind ik leuk, ik vind het wel eng om online te zetten en ik ben best wel nauwkeurig, ze moeten goed zijn, niet te lang, niet te kort, niet saai, niet te overdreven. Erg moeilijk om dan een goed filmpje te maken.

Verder ben ik nu wel weer even klaar met typen nu, een fijne dag!

Liefs,

Dit bericht werd geplaatst in lifestyle en getagged met . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

