Speciaal.

fakesmileSmile untill your smile goed away. Deze foto is langer dan 2 jaar geleden gemaakt. Ik zat hier niet goed in mijn vel, de tekst slaat op hoe ik deed, ik kon eigenlijk niet meer lachen, maar ik deed het toch. Ik wilde niet dat zielige meisje zijn die niet kon lachen, dus ik lachtte, maar op deze foto kan je wel zien dat die lach niet echt is. Het was lang geleden dat ik echt weer uit de grond van mijn hart had gelachen, maar vorige week donderdag was het er echt weer! Het gaat goed met mij, er zijn natuurlijk nog veel dingen, maar ik voel me beter dan ooit, en ik hoop dat dat alleen maar beter word.

Ik kreeg gisteravond een reactie op dit artikel, toen ik me bedacht dat ik nog helemaal niet had gezegd hoe het met mij ging, na dat artikel. Best ernstig, niet? Er zijn wat leuke dingen gebeurd, zo heb ik nu écht mijn diploma, ik ben met 3 hele goede vrienden en familie naar de efteling geweest en heb de dag van mijn leven beleefd, ons huis staat vol met dozen en over ongeveer 6 weken gaan we dan echt verhuizen & vooral, ik heb gister mijn laatste keer bij jeugdzorg gehad!

De efteling was echt enorm tof, dit is de 2e keer dat we wat gingen doen met zijn 4en en we zijn ook voor de 2e keer weer naar de efteling. Het was ook al 3 maanden geleden dat ik mijn beste vriendinnetje had gezien en het was echt weer als van ouds.

Ik heb vorige week woensdag mijn diploma mogen ophalen op school, het was een hele show, we werden in groepjes met ‘zogenaamd toepasselijke namen’ van 4 of 5 groepen opgeroepen. Niet alleen om mijn diploma op te halen mocht ik op het podium staan, ik mocht ook even een stukje zingen, ik heb Believe in Me van Demi Lovato gezongen, natuurlijk ook opgenomen. Helaas is mijn moeder niet zo goed in gebruik met mijn camera en is het scherp gesteld op iets heel anders dan op mij. Ook was ik dood zenuwachtig, niet omdat er rond de 100 (minder) mensen waren, maar omdat ik dit gewoon goed wilde doen, het is een afsluiter voor een rotte periode. Ik tril dus nogal met mijn stem, oja, en het geluid was te hard waardoor mijn stem soms slecht te horen is, hieronder het filmpje!

Dan nog even iets, ik ben gaan bloggen door youtube. Ik zag verschillende filmpjes van beautybloggers en daardoor ben ik ook gaan bloggen. Maar na een tijdje begon ik ook vloggers te volgen. Ik ben naar een youtube gathering geweest. Heb daar verschillende youtubers geïnterviewd en daarna ben ik gewoon lekker doorgegaan met youtubers volgen. Er is één speciale (mannelijke) youtuber, hij maakt inspirerende filmpjes, vlogs, maar ook blogt hij. Hij is een van de meest positivilingen die ik ooit heb ontmoet. Hij heeft 2 twitter accounts en met 1 van die accounts volgt hij mijn account en nu sta ik ook bij hem op een lijst van ‘specials’, wat een eer vind ik dat! Ieder mens is speciaal natuurlijk, maar om je door Semir speciaal genoemd te worden vind ik echt heel erg tof. Ik werd hier gewoon echt heel erg blij van, dat heb ik hem ook wel laten merken hoor! Semir is voor mij eigenlijk wel een voorbeeld, hij is zo onwijs positief! Thanks Semir voor het zorgen van een big smile op mijn gezicht!

DSC08364Ik ben daar zeker niet een van de knapste, hahaha!

Nu ik het toch over Youtube had, er is van de week ook iets heel vervelends gebeurd. 1 hele getalenteerde youtuber is gestorven met eigen wil. Heel tragisch en heel youtube stond op zijn kop. Ook al heb ik Jermaine nooit in het echt kunnen ontmoeten heb ik wel een traantje moeten laten, hij was zo onwijs getalenteerd en hij kwam op mij over als een heel zachtaardig, lieve, vrolijke jongen. De filmpjes op youtube van zijn collega’s en vrienden vond ik onwijs rot om te zien. Als ik iets hoor over zelfmoord krijg ik altijd kriebels, vervelende kriebels, ik kan hierom echt niet boos worden en ik begrijp ze wel, want het leven suckt ook gewoon. Maar ik weet dat het de oplossing is, ik ben hier achter gekomen, Jermaine helaas niet. Wij zullen hem nu moeten missen, maar ik weet zeker dat hij het nu fijn heeft, waar dan ook. Dubbele vrede lieve Jermaine!

Om deze warrige, vreemde post af te sluiten, wil ik nog even duidelijk maken dat het goed met mij gaat, ik ben vrolijker, blijer met de dingen om mij heen en  kan dingen beter aan. Sorry voor deze rare post, ik vind het moeilijk om dit te verwoorden, maar hoop dat het mij toch nog is gelukt.

Liefs (en voor Semir, Chazaam),

Dit bericht werd geplaatst in personal en getagged met , , . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

