Dagje Avifauna

Ik ben vandaag een dagje naar Avifauna geweest samen met mijn moeder. Hierboven zie je een video van 1 minuut 12 waar je een paar beelden van die dag kan zien. En hieronder laat ik jullie mijn foto’s zien!

avifauna1 009

avifauna1 034

avifauna1 038

avifauna1 057Als je goed kijkt zie je de druppel boven zijn hoofd spatten!avifauna1 085

avifauna2 022

avifauna2 030

avifauna2 037

avifauna2 042

Wat vind jij van de foto’s? Heb jij nog tips voor me? Vertel het mij, tips zijn altijd welkom en complimentjes, jou eerlijke mening natuurlijk ook!

Dit bericht werd geplaatst in overig. Bookmark de permalink .

Een reactie op Dagje Avifauna

  1. Anne zegt:

    Wauw, prachtige foto’s!

Geef een reactie

